top of page

נעים להכיר - סטובל

עודכן: 22 במאי

📍 סטובל, פורטוגל


סטובל הנמצאת במחוז סטובל שבפורטוגל, ממוקמת בגדה הצפונית של נהר הסאדו, במרחק של כ-50 קילומטרים דרומית ליסבון. סטובל ידועה כעיר היסטורית בעלת נופיה נופים מרהיבים ותרבות עשירה

סטובל פורטוגל
סטובל - פורטוגל

דמוגרפיה

סטובל מונה כ- 120,000 תושבים, העיר מציעה אווירה חמה והתושבים המקומיים מפורסמים בידידותם ובאירוח האמיתי שלהם. המבנה הדמוגפי של העיר מורכב ממשפחות, צעירים ופנסיונרים. בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר זרים מגיעים אל סטובל, בין אם אלו פנסיונרים שרוצים לפרוש בעיר ההיסטורית או צעירים המעוניינים לחיות בקרבת הבירה ואזורי התיירות היוקרתיים ביותר של פורטוגל.


שוקלים מעבר לסטובל?

מוזמנים ללחוץ כאן לייעוץ בנושא רילוקיישן


שוק הנדל"ן

שוק הנדל"ן בסטובל מתפתח ומציע הזדמנויות מצוינות עבור תושבים ומשקיעים כאחד. העיר מציעה מגוון אפשרויות מגורים המתאימות לטעמים ולתקציבים שונים. מבתי היסטוריים מקסימים עם פרטי אדריכלות מורכבים לדירות מודרניות עם נוף לים.


מחירי הנדל"ן בסטובל יחסית זולים בהשוואה לערים גדולות אחרות בפורטוגל, ומהווים יעד אטרקטיבי למי שמחפש לרכוש בית או להשקיע בנדל"ן. פרויקטי הפיתוח והתוכניות לשיפור עירוני תורמים גם הם לפופולריות העולה של סטובל בקרב משקיעי נדל"ן.


בנוסף, המיקום האסטרטגי של סטובל ליד ליסבון הופך אותה לבחירה אידיאלית עבור אלו המחפשים את סגנון החיים השקט בעוד מאפשרת גישה נוחה לבירה. עם אפשרויות תחבורה תכופות כולל רכבות ואוטובוסים מה שהופך את הנסיעה בין שתי הערים לנוחה ונטולת מאמץ.

סטובל פורטוגל
Fonte das Musas, Av. Luísa Todi

שוק הנדל"ן של סטובל אינו מוגבל רק למגורים. הוא מתהדר גם בשוק מסחרי מתפתח, עם מספר הזדמנויות עסקיות זמינות ליזמים ומשקיעים. הכלכלה הפועמת של העיר, בשילוב עם היופי הטבעי והאטרקציות התרבותיות, גרמו להיותה למרכז עולה במגוון תעשיות. מרכז העיר, במיוחד רחובות בקרבת שדרת לואיסה טודי (Avenida Luísa Todi), הם פריים לוקיישן לחנויות, בוטיקים ומסעדות.



סטובל מורכבת מכמה אזורים ששווה מאוד לשים אליהם לב בשנים הקרובות. מגמות הפיתוח בעיר מצביעות על איזורים עם ביקוש גבוה לדיור משפחות באזור השכונות המטופחות של העיר, מרכז העיר העתיקה ומספר אזורים נוספים.

בסביבת הפארק המרכזי שנבנה בימים אלה, ממוקמת 'באיירו דה ליסאו' (Bairro do Liceu), 'שכונת בית הספר' בתרגום חופשי, שמציעה אזור נעים ובטוח למגורי משפחות וזוגות צעירים, אזור מצויין להשקעה בדירות מסוגים שונים לשכירות ארוכת טווח.

אזור כיכר פורטוגל (Praca de Portugal) בעיר נחשב לאחד מאזורי המגורים המבוקשים והיוקרתיים בעיר. הקרבה לשירותים הציבוריים המרכזיים בעיר, מרכזי הקניות, גישה לנתיבי תחבורה ראשיים ורחובות מסחריים נעימים הופכים את האזור לאחד הלוקיישנים המעניינים ביותר להשקעה.

מרכז העיר הותיקה (Old Town) מציעה השקעה בכמה אופנים, דירות קטנות ומטופחות להשכרה לטווח קצר וארוך, ובניינים קטנים לרכישה, השבחה ומכירה או השכרה.



חושבים על להשקיע בסטובל? צריכים ייעוץ?

מוזמנים ללחוץ כאן

Comments


Untitled design_edited_edited.jpg

הזדמנויות הזהב של פורטוגל 
אצלכם במייל!

הירשמו לניוזלטר שלנו והישארו מעודכנים בתוכן הכי עסקי בפורטוגל!

ההרשמה התקבלה בהצלחה

bottom of page