top of page

רילוקיישן לפורטוגל - המדריך השלם

עודכן: 23 באוג׳

מעבר לחו"ל הוא תהליך מרגש, אבל גם מלא אתגרים, במיוחד כשזה מגיע למדינה כמו פורטוגל.
עם נוף עוצר נשימה, תרבות עשירה ומזג אוויר נעים, פורטוגל הפכה ליעד מבוקש על ידי ישראלים רבים.
כדי להפוך את המעבר שלכם לחלק ככל האפשר, ריכזנו עבורכם רשימת טיפים, המון ידע מצטבר ורשימה של נותני שירות מומלצים שיעשו את המעבר של כל אחד מכם להרבה יותר קל ונוח.

מאגר הידע הגדול, המקצועי והמקיף ביותר נמצא בוובינרים שערכנו בהמון נושאים במהלך השנים האחרונות. בין אם מדובר על תהליך הרילוקיישן לפורטוגל, נושאים משפטיים, נושאי מיסוי, רכישת רכב, הצעדים הראשונים ברכישת נדל"ן ורבים אחרים - כל אחד מהם מאוד מאוד מומלץ ורלוונטי כמעט לכל מי שעובר או מתכנן מעבר בקרוב.

בנוסף, וכדי לתת לכם פתרון לכל אתגר, ארזנו בשבילכם את מיטב הידע שלנו ושל השותפים שלנו, שלב שלב, יד ביד. לאורך השנים נתקלנו במאות נונתי שירות, חלק טובים יותר וחלק פחות. לא פשוט למצוא נותני שירות איכותיים בפורטוגל, ולכן אספנו עבורכם את מיטב אנשי המקצוע אשר יהפכו את המעבר שלכם לנעים ונוח יותר.

אנחנו כאן לכל שאלה! בהצלחה!



 

פרק א - רילוקיישן לפורטוגל בגדול

בשלב הראשון רובנו שואלים שאלות דומות שנוגעות לשיקולים העיקריים שלנו לצורך המעבר. סידרנו עבורכם את הפרק הזה לפי הרצף המקובל ביותר.

הוובינר המלא


מידע בבלוג

אזור הבלוג שלנו מרכז המון ידע בנוגע לרילוקיישן תחת הקטגוריה - רילוקיישן לפורטוגל



עורכי דין לענייני הגירה

משרד עו״ד - קוטרלי ורודריגז׳ - מומחים בתהליכי הגירה לפורטוגל. משרד עם ניסיון רב בליווי ישראלים בתהליכי הגירה לפורטוגל. מציעים שירותים משפטיים ומנהליים להבטחת מעבר חלק ונטול בעיות. מטפלים באשרות שהייה, אשרות עבודה ותהליכים משפטיים נוספים.



שירותי מיסוי

רילוטקס- מיסוי ברילוקיישן - רילוטקס (Relotax) היא חברה מובילה המתמחה בשירותי מיסוי וייעוץ פיננסי לישראלים העוברים לפורטוגל ולמשקיעים. צוות החברה כולל רואי חשבון ועורכי דין בעלי ניסיון עשיר בתחומי מיסוי בינלאומי, רילוקיישן, ניתוק תושבות וסוגיות הקשורות לתושבים חוזרים.


בי.פי טקס - BPTax - ייעוץ ותכנון מס ליחידים וחברות. בנוסף , מספקים שירותי ייצוג פיננסי בפורטוגל.



שירותי ייעוץ והכוונה למערכת החינוך

אלסקו (Alesco) - אלסקו (Alesco) היא חברת ייעוץ חינוכי מובילה, המתמחה בסיוע למשפחות העוברות רילוקיישן או מחפשות אפשרויות חינוכיות חדשות בפורטוגל. מטרת החברה היא לעזור למשפחות לאתר ולהשיג גישה לבית הספר האידיאלי עבור אושרו והצלחתו החינוכית של ילדם.



שירותי ביטוח

די.אם.אס ביטוחים DMS - סוכנות הביטוח המובילה בפורטוגל. מתמחה בהתאמת הצרכים הביטוחיים של כל אדם באופן אישי והתמחות ספציפית בתהליכי רילוקיישן. בנוסף לשאר תחומי הביטוח, המומחים של די.אם.אס מציעים מגוון פוליסות מותאמות אישית לביטוח בריאות פרטי בפורטוגל.



יועצי רילוקיישן

מובאין (Moviinn) - חברת ייעוץ המיועדת למי שמעוניין לשכור שירות מקיף (ולא זול) לקראת תהליך רילוקיישן לפורטוגל. הם מציעים שירותים מקיפים החל מאיתור בית ספר, ליווי באיתור מקום מגורים, ייעוץ משפטי, ועד התאקלמות משפחתית. מדובר בשירות פרימיום למי שמעוניין לשכור חברה אשר תעשה הכל עבורו.



רילוקיישן לפורטוגל - כל מה שצריך לדעת
רילוקיישן לפורטוגל - כל מה שצריך לדעת
 

פרק ב - מגורים

לרוב, שאלת מקום המגורים מושפעת משלל הגורמים שציינו בפרק א. בשלב הזה חשוב שנכיר את המשתנים של כל אזור, מה מתאים לנו ומה אנחנו לא יודעים שאנחנו עדיין לא יודעים :)



ייעוץ וליווי ברכישה


  • אזור פורטו וצפון פורטוגל אולה לבונץ - מלווה משקיעי נדל"ן ויועצת השקעות נדל"ן, מנוסה בפורטוגל. מסייעת לכם לקבל החלטות מושכלות בנוגע להשקעות בנכסים.


  • אזור האלגרב ואלנטזו

גרין פורטוגל - יעוץ, ליווי, ניהול חלומות סביבתיים ונדלן כפרי

*** הוובינר המלא - האלגרב ודרום פורטוגל



ייעוץ במימון ומשכנתא

פוקופין FOCOFIN - שירותי ייעוץ וליווי פיננסי ליחידים וחברות, ליווי בקבלת אשראי למטרות שונות - החל מרכישת רכב, הלוואות עסקיות, הלוואה אישית לכל מטרה ומשכנתאות. 


מראה מוכר בשכונות המגורים בפורטוגל - Azulejos
מראה מוכר בשכונות המגורים בפורטוגל - Azulejos
 

פרק ג - לבנות את החיים

אחרי שעברתם, או אולי אפילו קצת לפני, כדאי כבר להתחיל לתכנן את הפרטים של החיים עצמם. לרוב מדובר בעיסוק המקומי, עבודה מול הרשויות , קשיי התאקלמות וענייני תרבות. אחד הפרקים החשובים והכי פחות ידועים. החיים עצמם בפורטוגל.


מידע בבלוג

אזור הבלוג שלנו מרכז המון ידע בנוגע לעסקים והחיים ברילוקיישן תחת הקטגוריה - עסקים ברילוקיישן



הקמת עסק וכניסה לשוק



ריאליזיישן - יזמות וייעוץ - החברה פועלת במגוון אפיקים עסקיים ומהווה מרכז ידע מקצועי, ייחודי ורב תחומי - אשר פועל במרחב העסקי שבין תחומי פיתוח הנדל"ן לתחומי הארכיטקטורה העסקית. החברה פעילה במספר שווקי מפתח בינלאומיים, מזהה ויוצרת הזדמנויות עסקיות ייחודיות תוך כדי פיתוח מערכות יחסים בין תרבותיים עמוקים ומשמעותיים.


קבוצת ChâteauBIZ - מספקת שירותי ייעוץ וליווי פיננסי מקיפים ליחידים וחברות בפורטוגל. החברה מתמחה במגוון רחב של שירותים פיננסיים, פיסקליים וחשבונאיים, החל מהקמת חברות ועד לתכנון מס אישי.

צוות המומחים של ChâteauBIZ מלווה את הלקוחות בכל שלב, ממתן ייעוץ ראשוני ועד לביצוע הצהרות מס שנתיות, תוך התאמה מלאה לחוקי פורטוגל ולצרכים הייחודיים של הקהילה הישראלית במדינה.



רכישת רכב


אי.אם אוטו  EM AUTO - שירותי ייעוץ וליווי ברכישת רכבים ממכרזים באירופה .





טיפול ותמיכה במעבר

פי.אייץ תראפי PH THERAPY - פסיכותרפיסטית ופסיכואנליטיקאית - מומחית בעזרה למבצעי רילוקיישן בפורטוגל



פורטוגל - פסיפס של אנשים ותרבויות
פורטוגל - פסיפס של אנשים ותרבויות

 

אנחנו עושים את המיטב לענות על דרישות ובקשות הקהילה לשיפור, הנגשת מידע והוספת נותני שירות איכותיים בכלל התחומים. נשמח לשמוע אם אתם זקוקים למידע או נותן שירות בתחום מסויים או באזור שכרגע לא קיים בפורטל.

על מנת להשאר מעודכנים, מוזמנים להרשם לניוזלטר שלנו. שווה לעקוב!


מעבר לפורטוגל הוא מסע מרתק, וחשוב לבצע אותו בליווי מקצועי ובתמיכה נכונה.

המידע שריכזנו בשילוב עם נותני השירות שהוזכרו כאן הם הם המתכון הטוב ביותר שלכם בדרך להפוך את תהליך הרילוקיישן לחלק ונעים.

אנו מאחלים לכם בהצלחה במעבר והצלחה רבה בארץ החדשה!

Komentáře


Untitled design_edited_edited.jpg

הזדמנויות הזהב של פורטוגל 
אצלכם במייל!

הירשמו לניוזלטר שלנו והישארו מעודכנים בתוכן הכי עסקי בפורטוגל!

ההרשמה התקבלה בהצלחה

bottom of page