top of page

עבודה בפורטוגל | פורטוגל מובילה בטרנד ההיברידי

עודכן: 12 בספט׳

עולם העבודה משתנה, והפורטוגלים מובילים את הגל! 
מחקר חדש של MARCO חושף ש-53% מהעובדים במדינה מעדיפים את שיטת העבודה ההיברידית, שיא בקרב 11 מדינות שנבדקו.

מחקר MARCO, שנערך בקרב 7,300 איש מ-11 מדינות (כולל ברזיל, צרפת וארה"ב) בין דצמבר 2023 לינואר 2024, מצא ש-44% מהעובדים בעולם מעדיפים עבודה היברידית. 

באופן מפתיע, ארה"ב דווקא מפגרת מאחור, עם רק 25% שמעדיפים שיטה זו, ו-54% מעדיפים עבודה במשרד בלבד.


משרד ביתי בפורטוגל
משרד ביתי בפורטוגל

הטרנד ההיברידי צובר תאוצה בעולם, ופורטוגל היא דוגמה מצוינת לאופן שבו גמישות מובילה לשביעות רצון גבוהה יותר. מחקרים מראים שעבודה היברידית יכולה לשפר את איזון בית-עבודה, וכך גם את התפוקה והמוטיבציה של העובדים.


איך זה משפיע על העסק שלך בפורטוגל? חברות שמציעות מודלים עבודה היברידיים גמישים ימשכו כוח אדם מוכשר יותר. בנוסף, שיתוף פעולה מרחוק יעלה בחשיבותו, וייצור הזדמנויות לחברות טכנולוגיה וענפים תומכים.

ניתן לצפות שיותר ויותר מדינות וחברות יאמצו מודלים היברידיים גמישים בעבודה. חשוב להשקיע בתקשורת פנים-ארגונית חזקה כדי לשמור על מעורבות העובדים, ללא קשר למיקומם.


ריכזנו כאן כמה טיפים עבורכם מהיועצים העסקיים בקהילה:

  • שקלו לאמץ מודל עבודה היברידי גמיש בחברה שלכם. גם אם לא ניתן לבנות תפקידים שלמים כאלה, בהחלט ניתן לרק תפקידים מסורתיים לזמנים שבהם גם ניתן לעבוד מרחוק.

  • השקע בכלים טכנולוגיים המאפשרים שיתוף פעולה מרחוק. מערכות שיתוף מידע ושיחות וידאו יחסכו המון עלויות ויעזרו בסדר וארגון מידע באופן יעיל יותר. כדאי גם לשים לב לשימוש בכלים מרובי שפות.

  • פתח תכניות תקשורת פנים-ארגונית חזקות כדי לשמור על קשר צוותי חזק.

  • במידה וניתן לעבור למודל עבודה מרחוק במרבית הזמן, חשוב לא לשכוח גם להפגש ולחזק את הקשרים האישיים.


שיטת העבודה ההיברידית זוכה לפופולאריות רבה, ופורטוגל מובילה את הדרך. גמישות היא המפתח לשביעות רצון גבוהה יותר של העובדים ולתפוקה טובה יותר. על ידי אימוץ שיטות עבודה היברידיות, חברות יכולות למשוך כישרונות חדשים ולשגשג בעולם העבודה המשתנה.

Comentarios


Untitled design_edited_edited.jpg

הזדמנויות הזהב של פורטוגל 
אצלכם במייל!

הירשמו לניוזלטר שלנו והישארו מעודכנים בתוכן הכי עסקי בפורטוגל!

ההרשמה התקבלה בהצלחה

bottom of page